راه حل Signed Exchange شرکت گوگل
نوشته شده توسط : گرگ سفید

راه حل Signed Exchange شرکت گوگل در سئو به منتشر کنندگان اجازه مي‌دهد تا از URL هاي شخصي خود براي صفحات AMP سئو استفاده کنند .

 

(AMP برگرفته از Accelerated Mobile Pages و يک برنامه متن باز گوگل براي سئو است که با هدف ايجاد اينترنت سريع و راحت تر براي سئو ي موبايل توليد شده است. در واقع AMP راه حليست که گوگل براي مقالات سريع فيسبوک ارائه کرده، بدين معني که پلتفرمي در اختيار شرکت هاي رسانه اي مي گذارد تا به کاربران خود امکان خواندن سريع مقالات سئو بدون نياز به خارج شدن از فيسبوک را بدهند. با استفاده از AMP ، بلافاصله نتايج جستجوي سئو به کاربران نمايش داده مي شود. به دليل اينکه بخش قابل توجهي از محتواي اصلي هر صفحه کنار گذاشته مي شود و صفحه براي نمايش در موبايل بهينه و سئو مي گردد.)

منتشر کنندگان سئو هم اکنون بايد Signed Exchange خود را ايجاد کنند، اما شرکت Cloudfare به آن ها قول مي دهد تا پروژه مورد نظر را براي آن ها راحت کند.

(کلودفلر يک شرکت ايالات متحده است که يک شبکه تحويل محتواي سئو ، کاهش حملات DDoS سرويس‌هاي امنيتي اينترنت و سرويس‌هاي سرويس دهنده دامنه توزيع شده را فراهم مي‌کند، بين بازديد کنندهسئو و ارائه دهنده سرويس دهنده کلودفلر به عنوان يک پروکسي معکوس براي وب سايت‌ها عمل مي‌کند. دفتر مرکزي کلودفلر در سانفرانسيسکو،کاليفرنيا است همراه با دفاتر در لندن، سنگاپور، شامپاين، آستين، بوستون و واشينگتن

اين شرکت توسط سه تن به نام‌هاي Matthew Prince, Lee Holloway, and Michelle Zatlyn در سال 2009 در سانفرانسيکو کاليفرنيا تأسيس شده‌است.)

بيشترين انتقاد انجام گرفته ازAMP در سئو اين بود که نشاني ‌هاي دامنه ناشر يا URL هاي سئو ي دامنه را نشان نمي‌داد. در عوض، کاربران ساختارGoogle.com/amp/ را مشاهده کرده‌اند. شرکت گوگل تلاش کرده است تا مشکلات پيش آمده را حل کند و در ماه نوامبر به توسعه‌دهندگان سئو ي خود راه حلي را پيشنهاد داد.

شرکت گوگل هم اکنون اين راه حل سئو را به صورت رسمي منتشر کرده است که اي ام پي را به URLهاي منتشرکنندگان سئو تحويل مي‌دهد. اين راه‌حل شامل استفاده از Signed Exchange است، که يک چهارچوب فني سئو است که به مرورگر ها اجازه مي دهد تاURL هاي منتشر کنندگان را بر روي جستجوهاي کَش شده ي AMP سئو نشان دهد. اين راه حل هم اکنون بر روي مرورگر کروم 73 يا نسخه هاي بالاتر از آن قابل دسترس است و به زودي براي مايکروسافت نيز فعال مي‌شود.

(حافظه نهان يا کَش (Cache) قسمتي از حافظه است که داده‌هايي که ممکن است در آينده توسط ساير اجزا پردازش شوند را به صورت موقت در خود ذخيره مي‌کند. اين قسمت از حافظه مي‌تواند به سرعت به درخواست‌هاي پردازشي پاسخ داده و داده‌ها را به سرعت آماده کند. داده‌هاي ذخيره شده در حافظه نهان (Cache) ممکن است داده‌هايي باشند که پس از پردازش (مثلاً پس از پردازش توسط واحد سخت افزاري CPU يا به صورت مجازي، پس از پردازش توسط سيستم عامل يا برنامه‌ها) به صورت مستقيم در اين قسمت ذخيره مي‌شوند يا داده‌هايي باشند که فقط کپي‌اي از داده‌هاي اصلي (مثلاً داده‌هاي موجود در حافظه جانبي يا به صورت مجازي، پرنده‌ها و داده‌هاي موجود در کامپيوتر) موجود باشند.)

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/124/





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: